آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام «نرو به هوای تو من به صدای تو من»Musicdel | موزیکدل

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام «نرو به هوای تو من به صدای تو من»Musicdel | موزیکدل

متن آهنگ حجت اشرف زاده نرو به هوای تو من به صدای تو من

نرو به هوای تو من به صدای تو من به دنیای تو من وابسته شدم!♫!
که به جان تو من شکسته شدم !♫!
سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم رفیق روز بی قراری بی قرارم بی قرارم!♫!
سرم به شانه ی تو و سفر بهانه تو و ببین که دل نمیکنم نرو که عاشقت منم!♫!
سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم رفیق روز بی قراری بی قرارم بی قرارم!♫!
سرم به شانه ی تو بود سفر بهانه تو بود سرم به شانه ی تو بود سفر بهانه تو بود!♫!

 https://musicdel.ir/single-tracks/121386/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در سه شنبه 7 فروردين 1403

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi